[PDF] Ποτέ δεν μπορεί να υπάρξει σιωπή: μια προσπάθεια ερμηνείας του 4΄ 33" σε διαφορετικά περιβάλλοντα
Μ Βογιατζή - 2018
… επιστημονικό χρόνο. Η μουσική απλώνει τον χρόνο για την άμεσα προσωπική μας
αντίληψη, επιτρέποντας στην ακοή μας να τον μονοπωλήσει, να τον οργανώσει, να τον
αισθανθεί, να τον σχηματίσει για τον καθένα ξεχωριστά. Η μουσική …
αντίληψη, επιτρέποντας στην ακοή μας να τον μονοπωλήσει, να τον οργανώσει, να τον
αισθανθεί, να τον σχηματίσει για τον καθένα ξεχωριστά. Η μουσική …
[PDF] Νευροεπιστήμες και μαθηματική εκπαίδευση
Γ Γαλουζή, G Galouzi - 2017
Page 1. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ» ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ …
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ» ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ …
Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου