[PDF] Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών
Ε ΑΝΔΡΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ, Μ ΓΙΑΝΝΟΥΚΛΑ, Σ ΝΟΛΑ - 2018
Page 1. Τεχνολογικό Ίδρυμα Σχολή Διοίκησης Κα Τμήμα Διοίκησης Ε Θέμα: «Η επίδραση
του ψηφιακού μάρκετ καταναλωτών. » Επιβλέπων καθηγητής : κος. Παπαδόπουλο
Επιμέλεια εργασίας: Ανδριτσογιάννη Ελέ Γιάννουκλα Μα Νόλα Σουζάνα …
του ψηφιακού μάρκετ καταναλωτών. » Επιβλέπων καθηγητής : κος. Παπαδόπουλο
Επιμέλεια εργασίας: Ανδριτσογιάννη Ελέ Γιάννουκλα Μα Νόλα Σουζάνα …
Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου