Ετικέτες

Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Scholar : ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ - νέα αποτελέσματα

[PDF] Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών

Ε ΑΝΔΡΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ, Μ ΓΙΑΝΝΟΥΚΛΑ, Σ ΝΟΛΑ - 2018
Page 1. Τεχνολογικό Ίδρυμα Σχολή Διοίκησης Κα Τμήμα Διοίκησης Ε Θέμα: «Η επίδραση
του ψηφιακού μάρκετ καταναλωτών. » Επιβλέπων καθηγητής : κος. Παπαδόπουλο
Επιμέλεια εργασίας: Ανδριτσογιάννη Ελέ Γιάννουκλα Μα Νόλα Σουζάνα …
Google+ Facebook Twitter

 

Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου