Ετικέτες

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Scholar : Ειδοποίηση Μελετητή - [ ΦΩΝΗ ]

Ειδοποίηση Μελετητή:[ ΦΩΝΗ ]

7 Identity in the Repertoire: A Bottom Line

M Benedetti, P Di Giovine, F Pompeo, L Tronci - Language and Identity in Multilingual …, 2017
... As argued in Benedetti (2014a), the path leading to the use of voice in the sense
of "verbal voice" cannot be fully understood without reference to Greek, ie without
relating the Lat. vox to the Gr. φωνή. Neither vox nor φωνή ever ...
Google+ Facebook Twitter

A Voice without a Muse

M Vespa - Greek and Roman Musical Studies, 2017
... voice. Among the feminine characteristics into which eunuchs are considered to
degenerate (εἰς τὸ θῆλυ διαφθειρόµενοι), the female voice (θηλυκὴ φωνή) stands
out, easily recognisable as high-pitched and piercing, oxeia. ...
Google+ Facebook Twitter

The Sound of Music

A Lather - Greek and Roman Musical Studies, 2017
... 24 This is the first time that the adjective συµφώνους appears, and that the literal expression of
the idea of 'sounding together' (σύν + φωνή) first appears in a passage depicting the lyre's creation
well illustrates the phenomenon being described in these verses: namely, a new ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Η ποίηση στο νηπιαγωγείο

Ν Βαγγέλη - 2017
Page 1. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Προσχολική Εκπαίδευση Κατεύθυνση: Γλωσσικός
Γραμματισμός και Πολυγραμματισμοί στην Προσχολική Εκπαίδευση. ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Παραμύθια στη λογοτεχνία

Α Λιόντου - 2017
Page 1. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προσχολική Εκπαίδευση» Κατεύθυνση: Γλωσσικός
Γραμματισμός και Πολυγραμματισμός στην Προσχολική Εκπαίδευση Θέμα: ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Η νεοελληνική λογοτεχνία και ο ρόλος της στην ιστορική συνειδητοποίηση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Α Σταύρου - 2017
Page 1. 1 ΠΑΝΕΠΙ΢ΣΗΜΙΟ ΙΧΑΝΝΙΝΧΝ ΢ΥΟΛΗ ΕΠΙ΢ΣΗΜΧΝ ΑΓΧΓΗ΢ ΠΑΙΔΑΓΧΓΙΚΟ ΣΜΗΜΑ
ΝΗΠΙΑΓΧΓΧΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΣΑΠΣΤΥΙΑΚΧΝ ΢ΠΟΤΔΧΝ ΢ΣΗΝ ΠΡΟ΢ΥΟΛΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΤ΢Η Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΣΕΥΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟ΢ ΣΗ΢ ΢ΣΗΝ Ι΢ΣΟΡΙΚΗ ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Ο παιδικός και νεανικός έρωτας σε κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας

Ά Κόρδα - 2017
Page 1. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προσχολική Εκπαίδευση» Κατεύθυνση: Γλωσσικός
Γραμματισμός και Πολυγραμματισμοί στην Προσχολική Εκπαίδευση Θέμα ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Πρόγραμμα διαχείρισης της απώλειας σε παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης

Β Μπαϊραχτάρη - 2017
Page 1. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κατεύθυνση: «Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Ο διαφορετικός" Άλλος" στη διαφήμηση

Χ Φίλη - 2017
Page 1. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ
«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» Ο Διαφορετικός «Άλλος» στη διαφήμιση Φίλη Χρυσάφω Επιβλέπων
Καθηγητής: Νικολάου Γεώργιος Τριμελής Επιτροπή: Νικολάου Γεώργιος, Σούλης Σπύρος, ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Αναγνωστικά και κοινωνικοποίηση

Η Σίμα - 2017
Page 1. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤO ΠΛΑΙΣΙO ΤΟΥ Π.Μ.Σ. «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» ...
Google+ Facebook Twitter


Αυτή η Ειδοποίηση του Μελετητή Google σας προσφέρεται από τη Google

Ακύρωση ειδοποίησης
Δημιουργία λίστας των ειδοποιήσεών μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου