Les fragments arméniens de l'homélie De remissione peccatorum (CPG 4629)
S Kim - Philologie, herméneutique et histoire des textes entre …
... Syntaxe 1) Au début du fragment arménien la phrase originelle reçoit un arrangement différent :
Μία ἐστὶν ἡ φωνή, καὶ πολυσχιδῶς πρὸς τὴν ἑκάστου <χρείαν καὶ> ὠφέλειαν μεριζομένη –
Մի է ձայնս եւ բազում որոշմունս առ իւրաքանչիւր որուք <…> աւգուտ բաժանի. ...
Μία ἐστὶν ἡ φωνή, καὶ πολυσχιδῶς πρὸς τὴν ἑκάστου <χρείαν καὶ> ὠφέλειαν μεριζομένη –
Մի է ձայնս եւ բազում որոշմունս առ իւրաքանչիւր որուք <…> աւգուտ բաժանի. ...
Nilo, Crisostomo e altre lettere false
L Bossina - Philologie, herméneutique et histoire des textes entre …
... preghiera. Furono dunque la φωνή e la εὐχή, prima ancora che la pietra, ad abbattere
il barbaro. ... ἀφῆκε. Καὶ αὕτη τὸν λίθον ἐχειραγώγησεν ἡ φωνή, αὕτη τὴν ἀγωνίαν
ἐνέβαλε τῷ βαρβάρῳ, αὕτη τὸ θράσος ἐξέκοψε τοῦ πολε- μίου. ...
il barbaro. ... ἀφῆκε. Καὶ αὕτη τὸν λίθον ἐχειραγώγησεν ἡ φωνή, αὕτη τὴν ἀγωνίαν
ἐνέβαλε τῷ βαρβάρῳ, αὕτη τὸ θράσος ἐξέκοψε τοῦ πολε- μίου. ...
[PDF] Μέσα και στρατηγικές διδασκαλίας με σκοπό την πρόκληση και τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του μαθητή: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Μ Βίγλη, Λ Γρηγοριάδου, Α Κουσουλάκη, M Vigli… - 2017
Page 1. ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Μέσα και στρατηγικές διδασκαλίας με σκοπό την πρόκληση ...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Μέσα και στρατηγικές διδασκαλίας με σκοπό την πρόκληση ...
Αυτή η Ειδοποίηση του Μελετητή Google σας προσφέρεται από τη Google
Ακύρωση ειδοποίησης
Δημιουργία λίστας των ειδοποιήσεών μου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου