Ετικέτες

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Scholar : ΦΩΝΗ - νέα αποτελέσματα

[PDF] Δημιουργία και επεξεργασία οπτικοακουστικού έργου. Ταινία μυθοπλασίας

Σ ΜΠΕΡΕΤΗΣ - 2017
… τον σεναριογράφο. 2.7 Ηχοληψία Η ηχοληψία (π.χ engineering) είναι η εφαρμοσμένη
επιστήμη και η τέχνη που ασχολείται με την καταγραφή, τη μίξη/επεξεργασία και την
αναπαραγωγή των ήχων (φωνή, μουσική, κτλ). Ο τομέας …
Google+ Facebook Twitter

O θεσμός του διαμεσολαβητή (Ombudsman) στην διακυβέρνηση του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

Β Βρετού - 2017
… τέτοιου θεσμού, ο οποίος θα μπορεί να εμφανίζεται κυρίως ως ειδικός διαμεσολαβητής,
συμβουλεύοντας την τωρινή γενιά και εκπροσωπώντας τη μελλοντική γενιά, έχοντας ως αφετηρία,
αλλά όχι μοναδική, «τα αφανή περιβαλλοντικά θύματα » και δίνοντας «φωνή» στα δικαιώματα …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας με τη χρήση ΤΠΕ σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Αναδόμηση μιας γλωσσικής ενότητας με τη χρήση εκπαιδευτικών …

Ε Αλαμπουρνού, Α Σιδηροπούλου - Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2017
… Στην ανάγνωση και την ταυτóχρονη κατανóηση των κειμένων, το διάβασμά του
δυσλεκτικού μαθητή είναι κοπιώδες, συλλαβιστó, αγχωμένο, χωρίς ρυθμó και με φωνή
μονóτονη και άχρωμη (Μαρκοβίτης-Τζουριάδου 1991:45-46). Ακóμα, ο …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με εργαλείο τη μουσική και το τραγούδι για μαθητές/τριες με εγκεφαλική παράλυση

Α Μαυρίδου, Α Γεροφώτη - Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2017
… προσαρμογή) και νέες πρωτóτυπες δραστηριóτητες. Ως βασικó εργαλείο της παρέμβασης,
επιλέχθηκε η μουσική (μουσικοκινητικές δραστηριóτητες, εκτέλεση οργάνων, αυτοσχεδιασμóς
με τη φωνή και τα μουσικά óργανα, δημιουργία στίχων, ενεργητική ακρóαση) και το τραγούδι …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Η Υποστηρικτική Καθοδήγηση ως μέθοδος παρέμβασης για τα άτομα με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας

ΣΕ Κάρμα - Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2017
… των κανóνων και κατ' επέκταση για την αποτελεσματικóτητα του προγράμματος.
Στóχος είναι οι «εξωτερικές» υπενθυμίσεις του ειδικού να γίνουν η «εσωτερική» φωνή
του ατóμου με ΔΕΠ/ Υ, ώστε να αρχίσει η αλλαγή. Έπειτα, το …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας

Σ Σταυρόπουλος - 2017
Page 1. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών
Σπουδών Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα Κατεύθυνση Ηλεκτρονική Μάθηση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ …
Google+ Facebook Twitter


Αυτή η Ειδοποίηση του Μελετητή Google σας προσφέρεται από τη Google

Ακύρωση ειδοποίησης
Δημιουργία λίστας των ειδοποιήσεών μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου