Ετικέτες

Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

Scholar : ΦΩΝΗ - νέα αποτελέσματα

Εκτοπισμένοι χωρίς φωνή

Τ Στεφάνοβιτς - 2018
Δυσαρέσκεια εκφράζουν μετά το Κραν Μοντανά οι εκτοπισθέ- ντες σε ποσοστό 73,4%
για την άνιση κατανομή των βαρών της κατοχής, ενώ 68,4% δηλώνει έτοιμο να αναλάβει
μια πιο διεκδικητική στάση για την άρση της αδικίας. Γενικά, οι εκτοπισθέντες είναι πιο …
Google+ Facebook Twitter

Ο ευριπίδειος λόγος καθίσταται δαμόκλειος σπάθη στην υπεράσπιση του φεμινισμού από τη νεωτερική γραφίδα

Π Λάζος - 2018
… Χ., στο πλαίσιο μιας δημοκρατικά θεσμοθετημένης θεατρικής διαδικασίας,
δίνει φωνή στη γυναικεία διαμαρτυρία και τα γυναικεία αιτήματα και
παρουσιάζει την απόλυτη και ακραία δυκαικεία εκδίκηση ενώπιον ενός κοινού …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Σχέδια-κατασκευές φιγούρων στο θέατρο σκιών. Διδακτικές προσαρμογές στο νηπιαγωγείο

Ν Γαλανοπούλου - 2018
… Χαπακηηπιζηικά ηος θεάηπος Ορισμένα χαρακτηριστικά διαφοροποιούν
το θέατρο απó τις άλλες τέχνες. Το θέατρο δημιουργείται απó την κίνηση,
τη φωνή και το λóγο, που χρησιμοποιεί ο ηθοποιóς προκειμένου να …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Οι ιδιαιτερότητες μέσα από το σύγχρονο ελληνικό παραμύθι

Ε Μαλεγανέα - 2018
Page 1. ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΠΑΡΑΜΥΘΙ DEPICTING DIVERSITIES IN CONTEMPORARY GREEK FAIRY TALES
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΑΛΕΓΑΝΕΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΑΕΜ: 3261 ΕΠΟΠΤΗΣ: ΚΩΤΣΑΛΙΔΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Εκπαίδευση έξω από το σχολείο, μέσα στο μουσείο. Η περίπτωση του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας

Δ Απιδοπούλου - 2018
Page 1. ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ '' Εκπαίδευση έξω από το σχολείο, μέσα στο Μουσείο.'' Η
περίπτωση του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας. '' Education out of the school and
in the Museum.'' The case of the Museum of Modern Art in Florina …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Εικονογραφικοί ήρωες στις νέες τεχνολογίες. Γραφιστικές τέχνες-Διδακτικές προσαρμογές στο νηπιαγωείο

Γ Αντωνάτου - 2018
Page 1. ΠΣΤΥΗΑΚΖ ΔΡΓΑ΢ΗΑ ΘΔΜΑ: ΔΗΚΟΓΡΑΦΗΚΟΗ ΖΡΧΔ΢ ΢ΣΗ΢
ΝΔΔ΢ ΣΔΥΝΟΛΟΓΗΔ΢ – ΓΡΑΦΗ΢ΣΗΚΔ΢ ΣΔΥΝΔ΢ – ΓΗΓΑΚΗΣΗΚΔ΢
ΠΡΟ΢ΑΡΜΟΓΔ΢ ΢ΣΟ ΝΖΠΗΑΓΧΓΔΗΟ ICONOGRAPHY HEROES IN NEW …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Το βιογραφικό έργο της Μαλβίνας Κάραλη και η δράση της 1952-2002

Ε Χωματά - 2018
… υψηλότερους μισθούς. Το σύνθημα που φώναζαν με μια φωνή ήταν «ψωμί και
τριαντάφυλλα». Η Rose Schneiderman συμμετείχε ενεργά στην συγκεκριμένη απεργία
ως αρχηγός της και μίλησε σχετικά με το σύνθημά τους. Ουσιαστικά …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Λογοτεχνικές αναπαραστάσεις της αναπηρίας (τύφλωση-κώφωση) σε μυθοπλαστικά κείμενα για παιδιά και εφήβους

Α Αλεξίου - 2018
Page 1. 1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
"ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ (ΤΥΦΛΩΣΗ …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] "Μην πεις πως ήταν ένα όνειρο…/No digas que era un sueño…/Nunca digas que es un sueño…". Περί πραγμάτωσης των γλωσσικών ρηματικών κατηγοριών στα …

E Leontaridi, I Gómez Laguna - 2018
Page 1. "ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΗταΝ EΝα OΝΕΙρο… / NO DIGAS QUE ERA UN SUEÑO… /
NUNCA DIGAS QUE ES UN SUEÑO…". ΠΕρI ΠραγΜAτΩΣΗΣ τΩΝ γλΩΣΣΙκΩΝ ρΗΜατΙκΩΝ
κατΗγορΙΩΝ Στα ΕλλΗΝΙκA καΙ ΙΣΠαΝΙκA* Eleni Leontaridi - Isaac Gómez Laguna …
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Χάρτινοι ήρωες-cartoons και διδακτική προσαρμογή στο Νηπιαγωγείο

Ε Καγιαννα - 2018
Page 1. 1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Χάρτινοι ήρωες-cartoons και διδακτική
προσαρμογή στο Νηπιαγωγείο –Cartoons and teaching adaptation in Kindergarten …
Google+ Facebook Twitter

 

Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου