[PDF] Η επίδραση των συναισθημάτων που προκαλεί η διαφήμιση στην ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα υγείας
Σ Ρήμου - 2018
… Τέτοια συναισθήματα είναι, για παράδειγμα, η όραση, η ακοή, η χαρά, ο θυμός,
η λύπη, ή ακόμα και ο φόβος ή η ενοχή και η ντροπή (Taflinger 1996).
Ειδικότερα για τα τρία τελευταία συναισθήματα (φόβος, ενοχή, ντροπή) …
η λύπη, ή ακόμα και ο φόβος ή η ενοχή και η ντροπή (Taflinger 1996).
Ειδικότερα για τα τρία τελευταία συναισθήματα (φόβος, ενοχή, ντροπή) …
Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου