[PDF] Συγκριτική μελέτη διτροπικής διγλωσσίας παιδιών με φυσιολογική ακοή
ΜΦ ΤΑΓΚΑΛΑΚΗ, Α ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ - 2017
ABSTRACT The current paper focuses on the study of bimodal bilingualism that is obvious
in hearing children of deaf parents or deaf guardians. To start with, substantial information is
presented about hearing children who live in a deaf environment. Then crucial information is
in hearing children of deaf parents or deaf guardians. To start with, substantial information is
presented about hearing children who live in a deaf environment. Then crucial information is
[PDF] Ικανότητες διατηρημένης ακουστικής προσοχής παιδιών με φωνολογική διαταραχή και παιδιών τυπικής ανάπτυξης, ηλικίας 5, 00 έως 7, 00 ετών, με μητρική γλώσσα την …
Α ΜΠΙΛΟΥΣΙ, Ν ΣΙΑΜΟΥ - 2017
… κατάκτησης. Παρόλο που τα παιδιά φαίνεται να επεξεργάζονται τις οπτικές
πληροφορίες πιο εύκολα από τις ακουστικές (Rolandelli et al., 1991), η ακοή
παραμένει πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της γλώσσας. Συγκεκριμένα …
πληροφορίες πιο εύκολα από τις ακουστικές (Rolandelli et al., 1991), η ακοή
παραμένει πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της γλώσσας. Συγκεκριμένα …
[PDF] Μελέτη των γνωστικών λειτουργιών σε σχέση με την ικανότητα της αφήγησης σε άτομα με άνοια
Β ΑΓΛΑΪΝΗ, Ε ΖΟΥΡΕΛΛΗ, Α ΜΑΡΝΕΛΑΚΗ - 2017
… περιορισμένες, ακόμα και στους υγιείς ηλικιωμένους (Obler & Albert, 1996). Ακόμη κι όταν
αυτές υπάρχουν, μπορούν να αποδοθούν σε μη γλωσσικούς παράγοντες, όπως η ελάττωση
της μνήμης και οι μεταβολές στην ακοή (Olber & Albert, 1996) …
αυτές υπάρχουν, μπορούν να αποδοθούν σε μη γλωσσικούς παράγοντες, όπως η ελάττωση
της μνήμης και οι μεταβολές στην ακοή (Olber & Albert, 1996) …
[PDF] Η εκτίμηση των γνώσεων και των στάσεων των λογοθεραπευτών στην επαγγελματική χρήση των tablets ως μέθοδο αξιολόγησης και θεραπείας σε παιδιά τυπικής και μη …
Μ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, Α ΚΑΛΑΠΟΔΗ, Α ΤΣΟΜΟ - 2017
… Η ακουστική πληροφορία για παράδειγμα με τεχνολογικά μέσα μπορεί να μετατραπεί
σε οπτική πληροφορία και να εξυπηρετήσει έναν μαθητή με διαταραχή στην ακοή.
Ακόμη μαθητές που είναι μη λεκτικοί, μπορούν να Page 14. 13 …
σε οπτική πληροφορία και να εξυπηρετήσει έναν μαθητή με διαταραχή στην ακοή.
Ακόμη μαθητές που είναι μη λεκτικοί, μπορούν να Page 14. 13 …
[PDF] Αποτελεσματικότητα λογοθεραπευτικής παρέμβασης σε αναλφάβητη ενήλικα με διαταραχή άρθρωσης, φωνολογίας
Α ΝΕΓΡΕΠΟΝΤΗ, Κ ΠΑΤΣΙΑ - 2017
… πλήρη έλλειψη φωνολογικής ενημερότητας. Πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση ως προς
τον λόγο της, την ομιλία της, τα χαρακτηριστικά της ομιλίας της (φωνή), την ακοή της
και τις γνωστικες της ικανότητες. Μετά την πρώτη αξιολόγηση …
τον λόγο της, την ομιλία της, τα χαρακτηριστικά της ομιλίας της (φωνή), την ακοή της
και τις γνωστικες της ικανότητες. Μετά την πρώτη αξιολόγηση …
[PDF] Συγκριτική μελέτη τυπικά αναπτυσσόμενων παιδιών και παιδιών με μέτρια νοητική υστέρηση, ηλικίας 6-8 ετών, ως προς τη γνώση, την κατανόηση και την παραγωγή …
Ε ΜΠΑΜΠΗ, Α ΜΥΛΩΝΑΚΗ - 2017
Page 1. ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟ ΤΜΗΜΑ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Συγκριτική μελέτη τυπι παιδιών και παιδιών με
ηλικίας 6-8 ετών, ως προς τη γν και την παραγωγή λεξιλογίου. TITLE: Comparative study of …
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Συγκριτική μελέτη τυπι παιδιών και παιδιών με
ηλικίας 6-8 ετών, ως προς τη γν και την παραγωγή λεξιλογίου. TITLE: Comparative study of …
Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου