Ετικέτες

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Scholar : ΛΟΓΟΣ - νέα αποτελέσματα

E-marketing και marketing plan: Η περίπτωση των ZARA και των H&M

Μ ΤΣΑΛΤΑ - 2018
… και τα μειονεκτήματα. Στο τρίτο κεφάλαιο, ο λόγος περνάει στους καταναλωτές, στις
κατηγορίες αυτών ως προς διάφορα κριτήρια, στην αγοραστική συμπεριφορά τους
και στην διαδικασία λήψης αποφάσεων αυτών. Στο τέταρτο …
Twitter Facebook

[PDF] A Reflection on the Condition that would Allow the Fundamental‑theological Dialogue, Cooperation, and Co‑responsibility to Take Place within the Church

B MURIĆ - Bogoslovska smotra, 2018
… Ukoliko se želi dati srž novosti odnosa Bog – čovjek te što bi bila kršćan-
ska teološka jezgra dijaloga, to pronalazimo u Proslovu Ivanova evanđelja,
za koji se smatra da je i sinteza cijelog četvrtog evanđelja, gdje stoji: »U …
Twitter Facebook

217Losen als Verfahren des Entscheidens im griechischen Mittelalter

M Grünbart - Frühmittelalterliche Studien, 2018
Jump to ContentJump to Main Navigation …
Twitter Facebook

[PDF] und menschliche Freiheit

JH Schneider
… Gerichtsprozess in der ursprünglich juristischen Bedeutung des Begriffs,
der in sei- nem Sinne methodisch durchaus seiner Rechtfertigungslehre
ge- mäß ist.54 Allerdings unterliegt auch der fiktiv-juristisch geführte Beweis …
Twitter Facebook

 

Αυτή η ειδοποίηση αποστέλλεται από τον Μελετητή Google. Ο Μελετητής Google είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου