Ετικέτες

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Scholar : ΦΩΝΗ - νέα αποτελέσματα

[PDF] Κατανεμημένα συστήματα ελέγχου

Α Λεούσης - 2017
... Λόγω του πλήρως Page 19. ψηφιακού τρόπου λειτουργίας τους και της ικανότητας αυτών των
δικτύων να χρησιμοποιούνται άμεσα και για φωνή και δεδομένα, αναφέρονται ως ψηφιακά δίκτυα
ολοκληρωμένων υπηρεσιών. 1.5. ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ...
Google+ Facebook Twitter

[PDF] Η χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.

K Pougka, Α Γιαννακού, A Giannakou, Κ Πουγκά - 2017
... καταναλωτών, καθώς και την επίγνωση τους για τις διαθέσιμες επιλογές. Οι καταναλωτές αποκτούν
φωνή που έχει ανταπόκριση (Vollmer & Precourt 2008). Εικόνα 3-1: Σ έδιο μάρκετιν κ Πη ή:
http://ift.tt/2yDHqpS 2.4 Σ έδιο Μάρκετιν κ (Marketing Plan) ...
Google+ Facebook Twitter


Αυτή η Ειδοποίηση του Μελετητή Google σας προσφέρεται από τη Google

Ακύρωση ειδοποίησης
Δημιουργία λίστας των ειδοποιήσεών μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου